צוות המורים

מאיה בר-יעקב – מורה לבלט קלאסי ומחול מודרני

בוגרת תואר ראשון במחול ובעלת תעודת הוראה למחול מטעם האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים. בוגרת תיכון האקדמיה בירושלים, רקדנית מצטיינת בצבא. בוגרת המסלול להכשרת רקדנים בתל אביב. כיום רקדנית, כוריאוגרפית ומנהלת חזרות בלהקת מיומנה. בשנת 2011 זכתה במלגת הצטיינות בתחום המחול מטעם קרן המלגות אמריקה – ישראל. השתתפה כרקדנית מקצועית בפרויקט יחד עם להקתה של שרון אייל במוזיאון ישראל בירושלים. הופיעה עם יצירה מקורית של שלומי ביטון במסגרת פסטיבל 'חשיפה בין לאומית' בסוזן דלל – תל אביב. רקדה בפרויקט עם מיכאל גטמן והפילהרמונית הישראלית- עם היצירה המקורית 'ציפור האש' באוניברסיטת תל אביב. רקדה בלהקת המחול של סאלי- אן פרידלנד ובתאטרון המטמון.

"המחול עבורי הוא נשגב. תחום אשר מכיל רבדים רבים. הקסם של המחול הוא, שזה שפה ללא מילים. ככל שננסה להגדירו, נפגע בערכו, ולכן תחום המחול עבורי הוא נעלה מכל תחום אמנותי אחר שהכרתי. כרקדנית אני חווה את העולם הזה בעצמי ומשתפת בו את הצופים בי. כמורה אני פותחת את אופקי עולם המחול בפני תלמידיי.  אני שואפת לגרום לתלמידים שלי להתפתח, לצמוח ולהפוך להיות בעלי מודעות גופנית ורגשית גבוהה"

גוני צור – מורה למחול יצירתי לגיל הרך ומחול מודרני

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בפסיכולוגיה של הספורט. בוגרת לימודי תואר שני בפסיכודרמה. כיום מטפלת בשנת הכשרה בהבעה ויצירה. עברה הכשרה להוראת המחול היצירתי לגיל הרך בסטודיו עם פזית.

"המחול תמיד היה חלק מעולמי הפנימי והחיצוני. רקדתי מגיל צעיר, וגם במהלך שנת השירות והשירות הצבאי לא ויתרתי על הזדמנות לרקוד. במהלך השנים האחרונות נתקלתי לא פעם בצמד המילים 'טיפול עצמי' כיצד אדם מטפל בעצמו, מה יכול להוביל את האדם להרגיש שלם עם עצמו ולאהוב את עצמו. הבנתי שהמחול מהווה עבורי מקום תרפויטי. במהלך הריקוד עולים רגשות ומחשבות איתם הגוף, הנפש והשכל מתמודדים.  בתור מורה אני רוצה ללמד את התלמידות שלי להביע את הרגשות שלהן באמצעות המחול ולתעל את התחושות והמחשבות שלהן אל תוך עומק התנועה והמאמץ הפיזי".

דינה ואדאס - מורה לבלט קלאסי, שחזור יצירות ופילאטיס

בוגרת תואר ראשון ושני במחול מטעם האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ובעלת תעודת הוראה למחול. בוגרת קורס פילאטיס מזרן ומכשירים מאת דליה מנטבר. הקימה את מגמת המחול בתיכון הרצוג מועצה אזורית גזר. שימשה בעבר כמדריכה ארצית למחול מטעם משרד החינוך. השתלמה ועבדה אצל ריצ'ארד אורבך בירושלים בשיטת  BASI- Body Arts And  Science International (ארגון בינלאומי מוביל לפילאטיס). רקדה בלהקתה של רינה שיינפלד ובלהקת נוגה.

"אני זוכרת את עצמי רוקדת מאז שאני ילדה קטנה. הלכתי עם אמא בהיותי בת חמש למופע של הבלט הישראלי "מפצח האגוזים" ומשם גמלה בי ההחלטה להיות רקדנית בלט קלאסית על נעלי אצבע.
השנים עברו ואהבתי למחול הלכה והתעצמה. אני מאמינה שהמחול בכלל והבלט בפרט הוא נכס לכל החיים
הוא משחרר, מרפא, מרגש וגורם למי שרוקד וגם לאנשים שצופים, להיות אנשים טובים יותר לעצמם ולסביבתם.
בנוסף המחול מאפשר לחוות רגעים של שמחה אמתית ואושר פנימי גדול".

דורין כהן ניסן - כוריאוגרפית ומורה למחול מודרני

בוגרת תואר ראשון בתיאטרון מחול ובעלת תעודת הוראה למחול מסמינר הקיבוצים תל אביב. בוגרת תואר שני במחול עם התמחות בכוריאוגרפיה מטעם האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים. בעלת תעודת הסמכה בתזונה ואורח חיים בריא Wellness Coach מטעם המכללה לרפואה משלימה רידמן תל אביב. מנהלת אומנותית וכוריאוגרפית של אנסמבל DEDORIS.

"המחול עבורי הוא כלי לביטוי ומימוש עצמי. היכולת לחבר בין תנועה עם שפה תיאטרלית וליצור על במה סיפור, מאפשרת לי ולתלמידות התפתחות של מודעות עצמית, נוכחות בימתית, אינטליגנציה גופנית, יכולות טכניות וריפוי. ה – 'ביחד' בסטודיו הוא הדבר המרגש אותי מכל, כמו גם לראות את הרקדנית נהנית מהמאמץ הפיזי ומהאנרגיה שיוצאת לחופשי וממלאת בו זמנית".

רוני אוזן – מורה למחול מודרני, בלט קלאסי ופוינט

רקדנית מבצעת, יוצרת ומורה למחול משנת 2013. בוגרת המסלול להכשרת רקדנים בת"א.
השתתפה בפרויקטים עצמאיים של יוצרי מחול מהארץ ומהעולם כגון נדב צלנר, איילת כהן, רוני רותם ואיזק איסקרה. השתתפה במחזות זמר והפקות תיאטרון מחול שהוצגו בתיאטרון הבימה והקאמרי כגון קברט, סיפור הפרברים ופרידה. רקדה בלהקת מיומנה. כיום יוצרת וידאו דאנסים שהשתתפו בפסטיבלים ברחבי העולם.

"הגוף שלנו הוא הכלי המרתק ביותר שיש. אני שואפת להעביר לתלמידות ולתלמידים את הסקרנות והתשוקה לחקור, לשכלל ולהשתמש בגוף ככלי להכרות עצמית ולביטוי עצמי. המחול עבורי הוא צינור לנפש האדם וכלי לשחרור".

ענבר ביילה חלה – מורה להיפ הופ ומחול מודרני נשים

מלמדת היפ הופ משנת 2012. בוגרת המסלול להכשרת מורים בשיטת "נדין בומר". רקדנית 'פריסטייל' בסגנון היפ הופ. זכתה במקום הראשון בסולו פרי יצירתה, בקטגוריית היפ הופ מתקדמים, בגמר תחרות מחול GDO שנערכה בפורטוגל בשנת 2022. רקדה בלהקת היפ הופ בשם OTB. הופיעה בהצגות תיאטרון מחול מטעם הפקת "מותק של פסטיבל" בשנים 2021 ו – 2022 ובהצגות: "מחבואים 3, 4" ו – "האקדמיה לסודות הקסמים" בהפקת דינה תלם. בנוסף רוקדת להנאתה ברייקדאנס ומחול אפריקאי.

"ההיפ הופ עבורי הוא חיבור בין תנועה, מקצב ורגש והוא מיקרוקוסמוס של החיים היום יומיים של כולנו.
כשאני מלמדת אני משלבת טכניקות 'אולדסקול' בד בבד עם צעדי היפ הופ עכשווים – 'ניו –סטייל'. כשאני רוקדת אני מרגישה חופש לבטא את מי שאני בהרמוניה, עוצמה ואותנטיות. בעיניי לרקוד זו זכות גדולה. על אף שאני רוקדת מעל 20 שנה, עדיין כשאני עולה על הבמה כרקדנית אני מתרגשת כמו בפעם הראשונה. ההיפ הופ הפך לסגנון תרבותי המביא לידי ביטוי צבעוניות, אנרגטיות, סטייל וגרוב. אני חשה שחלק מהשליחות שלי בחיים היא להעביר הלאה לתלמידות ולתלמידים שלי את הידע והאהבה שיש לי להיפ הופ, ולתת להם כלים נוספים לחיים בעזרתם הם יפתחו ביטחון עצמי, יחזקו את הדימוי העצמי וילמדו לחוש גרוב, שמחה, התרגשות, אושר, הנאה ושחרור".

אלינור פוקס מזרחי - מורה מחליפה לבלט קלאסי ומחול מודרני

בוגרת תואר ראשון במחול ותעודת הוראה למחול מסמינר הקיבוצים. רקדנית לשעבר בלהקת קולבן דאנס ותיאטרון מחול ירושלים. בוגרת המסלול להכשרת רקדנים של להקת ורטיגו. תלמידה בלהקת הבלט בניהולה של נינה טימופייבה בירושלים.

"מחול הוא תחום שאף פעם אין בו שגרה. התרגול הטכני מלא בתגליות חדשות מידי יום, בהתמודדות עם אתגרים ובהצלחות קטנות. דרך עולם המחול אפשר ללמוד בצורה אין סופית על הגוף ועל העצמי. בהוראה אני זוכה ללוות את התלמידים  שלי בדרכם האישית בעולם המחול והתנועה וזה מסב לי אושר גדול". 

גל צור - מורה לאקרובטיקה, כוח וגמישות

חיה ונושמת את עולם האקרובטיקה מגיל 5. התאמנה במסגרת הנבחרת הייצוגית של מזכרת בתיה במשך 9  שנים. בוגרת תואר ראשון בחינוך ותואר שני ביעוץ חינוכי.

"מאז שאני זוכרת את עצמי עולם ההתעמלות והאקרובטיקה היה חלק בלתי נפרד ממני. בהמשך תחום ההדרכה והחינוך תפסו מקום מאוד מרכזי בחיי. הבנתי מדוע עבודה עם ילדים ובני נוער משמעותית עבורי, מספקת ומסבה לי אושר והנאה. אני מאמינה כי דרך עולם האקרובטיקה אפשר ללמוד ולרכוש מיומנויות שונות וביניהן יציבה נכונה, שיווי משקל, גמישות, קואורדינציה וביטחון עצמי. אני רואה בהדרכה שליחות ומקום בו אני יכולה להיות חלק מתהליך התפתחות אישי ומקצועי של התלמידות והתלמידים שלי".

דילוג לתוכן