בלט קלאסי ומחול מודרני לנשים

לכל הנשים שחלמו תמיד לרקוד ולאלה שרקדו בעבר ורוצות לחזור – שיעורי מחול מודרני ובלט קלאסי משחררים, מחזקים ומהנים, מתאימים גם לנשים ללא ניסיון קודם.

בעידן שבו רובנו מבלות את שעות היום שלנו בישיבה מול המחשב, מול הטלוויזיה או באופן כללי, פחות ופחות עוסקות בפעילות גופנית כלשהי, אין זה פלא שהגוף מראה את אותותיו לא מעט. כדי למנוע זאת, מומלץ לעסוק בפעילות כלשהי, כזו שדואגת להפעיל את הגוף ולפתח מיומנויות שונות של תנועה. כזה הוא בדיוק שיעור הריקוד לנשים, המתאים לכל אחת ואחת ובכל שלב בחיים.

ליהנות מיתרונות רבים:

שיעורי מחול מודרני לנשים הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאוד ולא בכדי. מחול לנשים, כמו חוגי תנועה אחרים, עוזר בפיתוח, בחיזוק וגם בעיצוב הגוף ומביא אתו יתרונות נוספים, שהם בדיוק הסיבה מדוע נשים רבות בוחרות דווקא בו. שיעורי מחול מודרני ובלט קלאסי לנשים, עוזרים לחזק את הגוף, משפרים את טווח התנועה ומלמדים דרכים חדשות לביטוי של יופי, נשיות ואסתטיקה. צעד אחר צעד לומדות הנשים, המשתתפות בשיעורים, את עקרונות המחול המודרני והבלט הקלאסי.

הנשים לומדות את מושגי הבסיס של הטכניקות הנפלאות הללו. עובדות ומתרגלות פוזיציות שונות, תנועות חדשות ורצפי תנועה (קומבינציות). במהלך השיעורים הן לומדות שפות תנועה חדשות ועושות זאת בשילוב עם מוזיקה, מקצבים שונים, מהירויות משתנות והרבה מאוד הנאה.

דילוג לתוכן