שיעורי מחול לנשים דתיות

אין זה מפתיע שאנשים רבים בוחרים לעסוק בריקוד – ריקוד הינו דרך נפלאה ואמנותית להפעיל את הגוף ולהשתתף בפעילות גופנית חיונית. לצד יתרונותיו הבריאותיים, ריקוד מחזיק ביתרונות משמעותיים נוספים הקשורים בגוף ובנפש המוכרים יותר ופחות.

מאז ומתמיד ריקוד היווה דרך ביטוי אנושית המשמשת למטרות תרבותיות, דתיות וחברתיות. בשנים האחרונות התפתחה מודעות והתייחסות לקשר שבין מחול לנפש בתחום הטיפוליים הרגשיים.

מחול ותנועה מאפשרים ביטוי אינדיבידואלי ואמנותי תוך שחרור של רגשות חיוביים ושליליים. לימודי מחול מקנים כלים רבים המחברים בין נפש האדם לגוף ומחזקים את ההיכרות עם הגוף ויכולותיו.

רבים מגלים שככל שנפתחים לעולם המחול מגלים בו עוצמות של ריפוי ושחרור החיוניים לאנשים בכל הגילאים ומכל הרקעים. השילוב שמחול מציע בין חיזוק והעצמה של הגוף לבין  היכרות עם הנפש ותמיכה בה, הופכים אותו לפעילות גופנית משמעותית ואמנותית מומלצת במיוחד.

בנוסף, נשים רבות מוצאות בלימודי מחול כלי לביטוי של נשיות, אסתטיקה ויופי ולכן שיעורי מחול רבים מתמקדים בקהל נשי בעל ניסיון קודם במחול או ללא רקע בתחום.

לפיכך, לימודי מחול לדתיות הפכו לחלק אינטגרלי בקורסי וחוגי המחול. חוג ריקוד לדתיות מהווה הזדמנות עבור נשים מהמגזר הדתי ליהנות מהיתרונות המגוונים של עולם המחול בסביבה נוחה ובטוחה.

איך לבחור בחוג ריקוד הנכון?

לנשים רבות ולנשים דתיות בפרט בחירה של החוג הנכון דורשת לעיתים חיפוש רב והכנה. אך קיימים כמה קריטריונים שעשויים לסייע לרבות במציאת המסגרת הנכונה עבורן:

  • סגנון הריקוד – קיימים סגנונות ריקוד רבים ומגוונים בעלי מאפיינים שונים. על ידי היכרות עם הסגנונות המרכזיים כל אחת יכולה למצוא לעצמה את הסגנון אליו היא מתחברת ושמרגיש לה נוח ומהנה. לנשים שאינן מכירות סגנונות ריקוד מומלץ להשתתף בשיעורי ניסיון בסגנונות שונים ולהתרשם מהמגוון.
  • מספר המשתתפות – יש שיעורים עם כמות רבה של משתתפות ושיעורים מצומצמים ואינטימיים. כמות המשתתפות עשויה להשפיע על אופי השיעור, על רמת התקשורת עם המורה ועל התחושה הכללית של המשתתפת. לכן מומלץ לכל אחת לברר מהי כמות המשתתפות בשיעורים בהם היא מעוניינת.
  • צוות המורים – כל שיעור מנוהל ומתקיים בהדרכת צוות או מורה אחרים. לכל מורה ניסיון אחר במחול ו / או בהוראה כך שכל אחד מביא לשיעורים ערך אחר וייחודי. מומלץ לקרוא על המורים ועל הניסיון הקודם שלהם ולוודא שמדובר באנשים עם ידע בתחום.
  • רמת ניסיון נדרש – קיימים שיעורים למתחילים שמעניקים כלים התחלתיים ומלמדים מחול באופן הדרגתי לעומת שיעורים מתקדמים המיועדים לנשים עם ניסיון קודם או עכשווי. כך, ניתן לבחור את השיעור לפי ההתאמה שלו למידת הניסיון האישית.
  • אופי הסטודיו – כל סטודיו דוגל ומקדם ערכים ואידיאלים מעט שונים, כך שניתן לבחור את השיעור לפי החיבור לחזון או לגישה של כל מרכז לימודי. בהתאם, כל סטודיו מתנהל באופן מעט שונה ומושך אליו קהל יעד וקהילה מסוימת כך שניתן לבחור את הסטודיו הרלוונטי ביותר.

פזית בירן סטודיו למחול – שיעורי מחול לנשים דתיות

אם גם את מחפשת סטודיו ביתי ומקצועי שיאפשר לך לחזור לעולם המחול או להכיר אותו לראשונה – הסטודיו של פזית בירן הוא המקום עבורך. אצלנו תוכלי ליהנות מצוות מורים מקצועי וללמוד מחול בסביבה מכילה ומלמדת.

'פזית בירן סטודיו למחול' הוא סטודיו המציע שיעורי מחול לאנשים בכל הגילאים ומזמין את כולם ללא יוצא דופן ליהנות מחדוות הריקוד. אצלנו ניתן למצוא שיעורי מחול בסגנונות מגוונים כגון היפ הופ, בלט קלאסי, מחול מודרני ומחול יצירתי לגיל הרך. לפרטים נוספים מוזמנת ליצור קשר בטלפון – 052-8865338.

 

דילוג לתוכן