חוג ריקוד לנערות

חוג ריקוד הינו חוג המתאים לאנשים בכל הגילאים ובכל שלבי החיים. חוגי ריקוד על כל סוגיהם מהווים דרך נהדרת לבלות ולהעביר זמן על ידי השתתפות בפעילות גופנית השומרת על אורח חיים בריא.

מלבד היתרונות הבריאותיים המוכרים, לימודי מחול מעניקים כלים רבים בחיבור בין הגוף לנפש. בשגרה האינטנסיבית של ימנו חוג ריקוד ולימוד ריקוד בפרט משמשים מקום בטוח לשחרור אמוציות ואנרגיות שליליות וחיוביות כאחד.

כשמדובר בילדים ונוער, חוג ריקוד לילדים משמעותי לפיתוח וגיבוש האישיות לצד חינוך לערכים חשובים. במיוחד בגילאים אלה קיימים יתרונות מהותיים להשתתפות בחוגי מחול הן עבור בנות והן עבור בנים: 

  1. ביטחון עצמי – לימודי מחול מפתחים מודעות בריאה לגוף, המשמש ככלי לביטוי עצמי ואמנותי. במהלך השיעורים לומדים להכיר את הגוף, להגמיש ולחזק אותו פיזית ולייצר בעזרתו שיח תנועתי. כחלק מהתהליך הלימודי תלמידים רבים לומדים לסמוך על עצמם ולגבש אמונה וביטחון ביכולותיהם. במיוחד לאחר התמודדות עם אתגרים פיזיים ומנטליים שצפים לאורך הלמידה, מתפתח חוזק מנטלי המסייע בכל תחומי החיים.
  2. מסגרת חברתית – חוגי ריקוד לילדים נלמדים לרוב בקבוצות רב גלאיות ולכן השיעורים מהווים מסגרת המאפשרת מצע ליצירת קשרים ותקשורת שוטפת עם ילדים או בני נוער סביב תחום עניין משותף.
  3. הצבה ועמידה במטרות – שיעורי ריקוד לילדים כוללים התמודדות עם משימות ואתגרים פיזיים ומנטליים שבעזרת אימון והתמדה מגיעים לכדי מימוש. עבור בני נוער וילדים ההתמודדות מפתחת את היכולת להתייחס ברצינות למטרות אישיות וקבוצתיות.
  4. סבלנות וסובלנות – הלמידה כחלק מקבוצה מניבה אינטראקציות חשובות שמאפשרות לדון בערכים כגון סבלנות וסובלנות. תרגילים משותפים, מודעות קבוצתית ומטרה משותפת המתרחשים בנוכחות צוות מנוסה מלמדים ילדים ובני נוער לנהוג בסבלנות וקבלה כלפי האחר.

חוגי ריקוד לילדים – איך לדעת באיזה חוג לבחור? 

החיפוש אחר חוג ריקוד לבנים דומה במאפייניו לזה של חוג ריקוד לילדות – קיימים כמה קריטריונים לפיהם מומלץ לבחור:

  1. סגנון הריקוד – קיימים סוגים רבים של סגנונות ריקודים לילדים כגון בלט קלאסי, מחול מודרני, היפ-הופ, ריקודים סלוניים ועוד. כל סגנון מתאפיין בקצב ותנועות אחרים כך שלכל אחד מתאים סגנון אחר. ניתן לצפות בסרטונים בבית ולהכיר את הסגנונות או להתנסות בשיעורי ניסיון עד שנוצר חיבור ונבחר הסגנון המתאים.
  2. אופי הסטודיו והמורים – כל סטודיו מציג חזון וערכים שונים וכן מציע שיעורים ייחודיים. בנוסף, בכל סטודיו מלמדים מורים אחרים. מומלץ לקרוא מעט או לברר על הסטודיו ולוודא שמדובר בצוות מקצועי שמנוסה בלימודי מחול עבור ילדים נוער.
  3. כמות משתתפים – יש חוגים צפופים יותר ופחות, כל חוג מכיל כמות שונה של תלמידים. לכל ילד או ילדה העדפה שונה ולכן ניתן להחליט באיזה חוג לבחור בהתאם לכמות המשתתפים בשיעור.

פזית בירן סטודיו למחול – שיעורי מחול לילדים ונוער

אם אתם מחפשים חוג מחול לילדים או לנוער המנוסה בלימודי מחול בכל הגילאים – 'פזית בירן סטודיו למחול' זה הסטודיו עבורכם. אצלנו בסטודיו תוכלו למצוא מגוון של שיעורי ריקוד בסגנונות מגוונים המעוברים על ידי צוות מורים בעל ניסיון רב לחוויית למידה משמעותית ומאתגרת.

אצלנו בסטודיו, לימודי המחול הם נקודת קפיצה לשיח על ערכים מובילים ולהענקת כלים משמעותיים ללמידה. אנחנו מאמינים שמחול הוא כלי עוצמתי המעניק הזדמנות להכיר ולחוות צדדים יפיפיים בגוף ובנפש האדם. לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון – 052-8865338.

דילוג לתוכן